بد نیست...
گاهی هم بد نیست دنیارا از پشت دریچه چشم کسانی نگاه کنیم که از دستشان عبانی می شویم به این ترتیب خشم و اندوهمان کاهش پیدا می کند!
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24